ورق گرم و میلگرد در ترکیه چگونه است؟
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار بازار میلگرد در ترکیه حاکی از بهبود پیدا کردن وضعیت آن دارد. سرانجام پس از مدت ها رکود و بی تحرکی بازار، شاهد وضعیت بهتری از میلگرد در ترکیه هستیم. لازم به ذکر است که کم و کاستی های مربوط به عرضه ی داخلی باعث افزایش تقاضا شده است. به گزارش آهن پرایس، جدید ترین معاملات مربوط به میلگرد نسبت به اواخر آوریل 15 دلار افزایش پیدا کرده و 450 تا 460 دلار هر تن درب کارخانه به ثبت رسیده است. برخی از فعالان بازار معتقد هستند که بالا رفتن تعداد خرید ها و افزایش قیمت به دلیل سیاستی بود که کارخانه ها در پیش گرفته بودند؛ آنها تولیدات خود را متوقف یا بسیار کم کرده بودند. البته لازم به ذکر است که خریداری برایی میلگرد های صادراتی وجود ندارد زیرا  قیمت های صادراتی که 430 تا 440 دلارهر تن فوب شده و 15 دلار افزایش یافته است. برخی نیز تا 4500 دلار نیز پیشنهاد داده اند.

ورق گرم در ترکیه

در ترکیه ورق گرم کاهش قیمت پیدا کرد تا تمایلی خرید را در خریداران ایجاد کند که بعضی مورد ها این عمل مورد موفقیت نیز واقع شد. به گزارش آهن پرایس، به دلیل رقابت شدیدی که وجود دارد، قیمت های صادراتی نیز پایین آمده و کاهش چشم گیری داشته است. معاملاتی در بازار داخلی در 490 تا 495 دلار هر تن درب کارخانه به ثبت رسیده است و قیمت های پیشنهادی جدید ورق گرم نیز 495 تا 500 دلار هر تن درب کارخانه است. ورق گرم سی آی اس نیز در ترکیه 460 دلار هر تن سی اف آر می باشد. ورق گرم صادراتی نیز 490 تا 4955 دلار هر تن فوب می باشد.

برای دریافت قیمت آنلاین آهن آلات ، قیمت روز آهن آلات و قیمت آهن آلات ساختمانی در بازاز آهن تهران از آهن فروشان تهران، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: